A projekt fő célja a női informális gondozók felkészültségének megerősítése az alapvető digitális készségek és tudás megszerzése révén, hogy teljes mértékben kiaknázhassák az ezekben rejlő lehetőségeket a digitális egészségügyi szolgáltatások és technológiák területén.
Kutatás-fejlesztési projektek
Cégünk több európai uniós és hazai IT fejlesztési projektet valósított meg, melyek fő irányvonala a digitális biztonságtechnika és képfeldolgozás, illetve az eLearning és a multimédia.
A MASTERS' I projekt keretében olyan, mesterséges intelligencián és videokép-elemzésen alapuló diagnosztikai rendszert dolgozunk ki, amellyel a gazdák korán felismerhetik a szarvasmarhák sántaságát és mozgásszervi betegségeit.
Kidolgozunk a szakoktatás számára egy új képzési, beavatkozási modellt, amely a hatékony digitális, nyitott és innovatív oktatásra és pedagógiai módszerekre, valamint a gyakorlati eszközökre összpontosít.
A projekt résztvevői magáncégekkel és akadémiai intézményekkel együttműködve, középiskolákon és szakiskolákon keresztül népszerűsítik a kiberbiztonsági szakterületet, és áthidalják a nemek közti szakadékot az iparágban.
Az EU aktív idősödést célzó politikájával összhangban szeretnénk minőségi tanulási lehetőségeket nyújtani az idősebb (60 év feletti) felnőttek számára egy felhasználóbarát online platform kidolgozása révén.
Az AISAB projekt az EU-beli kkv-k innovációfejlesztésével és annak hatásával foglalkozik, a felsőoktatáson és a szakképzésen keresztül fejleszti a kkv-k innovációját támogató készségeket.
Latte nevű rendszerünkkel a gazdák bármikor, bárhol hozzáférhetnek az állataik legutóbbi helyadataihoz és egészségi állapotra vonatkozó adataihoz. A jel adó-érzékelő eszköz és a szoftver is használható legeltető és telepi állattartásban.
Kidolgoztunk egy olyan továbbképzési programot, amely felkészíti a résztvevőket az okoseszközök és netes alkalmazások használatára az idős emberek gondozásában.
A Lisszaboni Egyezmény által kijelölt nyolc kulcskompetencia közül az egyik kompetenciacsokor a vállalkozásismeretekre vonatkozik. Mivel a vállalkozói készség nem egy konkrét kompetencia, inkább egy sor készség és képesség, a projekt játékosított formában ad teret a szóban forgó kompetenciákat fejlesztésére.
A projekt célja, hogy segítsen a kkv-k ügyvezető igazgatóinak és vezetőinek felismerni az innováció fontosságát, és az innovációt a napi gyakorlat részévé tenni.
Részt vettünk az „ICT for health, ageing well and inclusion, 3.5 Biophotonics solutions for diagnosis, monitoring and treatment of diseases” című felhívásra benyújtott pályamű tudományos előkészítésében, valamint a benyújtáshoz szükséges konzorciumi munkában.
A projekt céljai: képzési programok (tartalmi és módszertani) fejlesztése, digitális tartalomfejlesztés (68 tantárgy elektronikus tananyagának fejlesztése), tartalomszolgáltatás modernizációja, tudásmenedzsment-rendszer létrehozása, valamint a képzők képzése.
A projekt célja egy nyelvtechnológiai megoldásra épülő webalkalmazás fejlesztése, amely összegyűjti, rendszerezi és értékeli az ökoinnovációkat, szektortól függetlenül, és egy online auditot követően automatikusan, személyre szabva kiajánlja az érdeklődő vállalkozásoknak.
Partnereinkkel az informatikai szakterületen működő oktatási intézmények és a vállalkozások közötti együttműködés ösztönzésén dolgoztunk, annak érdekében, hogy javuljon a képzési rendszerek minősége, és a diákok versenyképes végzettséggel és felkészültséggel lépjenek ki a munka világába.
Az Intel® Teach program része az Intel befektetési programjának, melynek célja a képzés minőségének javítása az egész világon. Az Intel® Teach tananyagok magyarországi adaptációjára a Prompt Oktatóközpont kapott megbízást.
A térinformatikai rendszerek alkalmasak a helyhez kötött információk tárolására, gyors megjelenítésére és összetett elemzésére, ezért a térinformatikai információk használata nélkülözhetetlen követelmény napjaink környezetvédelmi rendszerének bemutatására szolgáló információs rendszerek számára.
Konzorciumi partnerként vettünk részt a 7. Kutatási és Technológiai keretprogram (FP7) felhívására benyújtott pályamű tudományos előkészítésében, és a feladatokhoz jogi, pénzügyi, iparjogvédelmi tanácsadási, pályázatírási szolgáltatást vettünk igénybe.
Az SME 2.0 projekt eredményei segítik a kis- és középvállalkozásokat, hogy ingyenes hálózati és web 2.0-s eszközökre alapozva megújítsák üzleti tevékenységüket. Ezenkívül támogatja a jövő vállalkozóinak oktatóit abban, hogy javítsák a szakképzés minőségét.
Hátrányos helyzetű munkavállalók képzési-foglalkoztatási programjában vettünk részt munkaadóként. A Befogadó munkahely program keretében grafikai asszisztens, programozóasszisztens és webszerkesztő munkakörökre készítették fel a projekt résztvevőit, akik később a Prompt munkatársai lettek.
Együttműködésen alapuló tanítási-tanulási környezetet fejlesztünk, amelyben bevonjuk a pedagógusokat a hálózati kommunikáció, a tudásmegosztás közegébe.
A fejlesztés célja, hogy integrálja és egyben fejlessze a videorögzítő rendszert, intelligens eseménymenedzser alapú IP kamerás megfigyelőrendszer megoldással. Az így kifejlesztett rendszer egyedülálló tulajdonságokkal rendelkezik IP és analóg kamerák területén.
A Leonardo program keretében (2004–2006) a konzorcium három informatikai szakma követelményrendszerét dolgozta ki az EQF (European Qualification Framework) ajánlásainak megfelelően.